Opinie

Ciekawe i rozwijające i rzeczowe. Dużo wiedzy, mało czasu. Szkolenie intensywne. Trener z dużą wiedzą praktyczną. Dziękuję! Interesujące i uczy nowego spojrzenia na problemy. Trener przygotowany, miła atmosfera, zaangażowanie i swoboda wypowiedzi! Szkolenie przeprowadzone kompetentnie, wykłady i ćwiczenia były rozwijające i interesujące, ekspresyjne, i aktywizujące dlatego uważam, że pomocne! Wg mnie potrzeba więcej ćwiczeń praktycznych. Z całą pewnością zagadnienia poruszone mogą posłużyć w podniesieniu zadowolenia klientów a nam podnieść obroty. Jestem b. zadowolony z takiego szkolenia. Szkolenie pozwoliło mi na refleksje nad tym co powinienem zmienić przy obsłudze klienta. Szkolenie w dobrej atmosferze, poruszyło przydatne info.
Bardzo interesujące, ciekawe i rozwijające. Szkolenie pozwoliło mi powiększyć wiedzę na temat obsługi klienta i sprzedaży. Było OK! Porównałem siebie do innych i powiększyło wiedzę dot. obsługi klienta. Komunikatywny i rzeczowy gość z poczuciem humoru mający inne od motoryzacyjnego spojrzenie na sprzedaż części. Szkolenie takie jest potrzebne, bo daje możliwość wyrobienia właściwej postawy Sprzedawcy. Więcej takich szkoleń! Bardzo uzupełniające wiedzę (przydatne). Zbyt długo, ale na pewno coś dla siebie wyniosłem, co zastosuję w pracy! Interesujące i rozwijające! Bardzo praktyczne w mojej pracy, wykorzystam je w mojej pracy z zespołem.
Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Bardzo interesujące, cieszę się, że biorę w nim udział. Bardzo pozytywne nastawienie trenera i miła atmosfera. Prowadzący otwarty, komunikatywny, ciekawe przykłady. Jestem zadowolony, bo przydatne. Bardzo ciekawe. Bardzo dobrze, że zorganizowano to szkolenie! Interesujące. Przydatne z punktu widzenia kierownictwa. Ciekawe i przydatne w pracy. Można było się dowiedzieć kilku ważnych spraw nt komunikacji międzyludzkiej, o czym czasami zapominamy nie będąc klientami.
Lomre impsium